Monday, 10 August 2009

心有所属 - 花园城市

八月九日国庆日,你做了什么?

新加坡四十四周年国庆,这个普天同庆的日子,我以这一系列的照片《心有所属-花园城市〉〉,念着信约,并祝贺国家永远繁荣昌盛。
Our Pledge (信约)


We, The Citizens


Of Singapore


Pledge Ourselves

As One United People


Regardless Of Race, Language Or Religion


To Build A Democratic Society,


Based On Justice And Equility


So As To Achieve Happiness


Prosperity And Progress


For Our Nation

10 comments:

小叶子 said...

以花草的生命力
展现爱国的信约
心有所属的忠诚
爱护着花园城市

很感动。。。
感谢您的分享

Unknown said...

小叶子
你也很爱国,我有被你感染到,才会有灵感的。

Cupooftea said...

erm.. you got the chinese version?

Claudia Heng 邢曉芸 said...

哇 . . . 爱国勇士,恢复活力了哟!

小叶子 said...

新加坡信约
我们是新加坡公民,
誓愿不分种族、言语、宗教,
团结一致,
建设公正平等的民主社会,
并为实现国家之幸福,
繁荣与进步,
共同努力。

Unknown said...

Winn
I do not know the chinese version. Thanks to 小叶子, she got it. She is the real patriotic one!

Unknown said...

Claudia
马来亚的国庆也快到了,是吗?
到时看你的了!

Unknown said...

小叶子
你好耶!我都不清楚,向你学习。

花心 said...

我爱我的花园城市....

Unknown said...

花心
我们都是爱国青年。:-〉